• E-Books
  • Applications
  • Layouts
  • Sketches
  • Wallpapers
  • Posters

Original War - Technologie

Laboratorium podstawowe:

Technologia

Rozwinięcie technologii 1 - Rozwój technologiczny, zezwalający na zwiększenie wydajności pracy budynków, tempa wydobycia ropy oraz zwiększenie zasięgu pojazdów z bateriami słonecznymi. Opracowanie tej technologii pozwoli na wydajniejszą pracę elektrowni słonecznych, kopalni itd., co może mieć znaczenie w trybie multiplayer.


Technologia

Rozwinięcie technologii 2 - Wymaga wcześniejszego przebadania: Rozwinięcie technologii 1. Dzięki tej technologii, głównie zmniejszamy zapotrzebowanie pojazdów oraz elektrowni na ropę i przyspieszamy budowę budynków. Dodatkową zmianę stanowi zwiększenie prędkości poruszania pojazdów zasilanych bateriami słonecznymi.

Przydatna technologia dla osób opierających swoją pracę na zasilaniu na ropę.

Czas opracowywania: 100
Dostępne dla narodu: wszystkie.


Technologia

Rozwinięcie technologii 3 - Wymaga wcześniejszego przebadania: Rozwinięcie technologii 1-go oraz 2-go poziomu. Rozwinięcie tej technologii zwiększa prędkość budowania pojazdów spalinowych i ich prędkość poruszania się. Dzięki jej opracowaniu, nasze spalinowe przedsięwzięcia będą o wiele wydajniejsze i praktyczniejsze w zastosowaniu.

Czas opracowywania: 150
Dostępne dla narodu: wszystkie.


Technologia

Energia naftowa - Opracowanie tej technologii odblokowuje budowę elektrowni na ropę. Są one o wiele wydajniejsze od baterii słonecznych (30 jednostek mocy), pozwalają więc na zasilenie większej ilości budynków w bazie, niż przy użyciu elektrowni słonecznych.

Czas opracowywania: 15
Dostępne dla narodu: wszystkie.


Technologia

Silnik spalinowy - Wymaga wcześniejszego przebadania: Energia naftowa. Pozwala na budowanie pojazdów z silnikiem spalinowym - wiele wydajniejszych od tych na energię słoneczną, aczkolwiek mniej wydajnych, niż syberytowe. Pojazdy z silnikiem spalinowym należy tankować co jakiś czas.

Czas opracowywania: 30
Dostępne dla narodu: wszystkie.


Technologia

Wykrywanie syberytu - Po opracowaniu tej technologii, wszyscy nasi naukowcy stają się dumnymi posiadaczami urządzenia pomagającego im wykrywać złoża syberytu, dzięki czemu każdy naukowiec przechodzący obok złoża syberytu (które nie zostało jeszcze przez nas odkryte) powiadomi nas o tym.

Czas opracowywania: 15
Dostępne dla narodu: wszystkie.


Technologia

Język Małpoludów - Nasi naukowcy będą mogli poznać język, jakim posługują się małpoludy oraz nauczą się je oswajać. Dzięki temu do naszego oddziału będą mogły dołączać oswojone małpoludy. Po opracowaniu kolejnych technologii uzyskają możliwość szkolenia ich również w różnych specjalizacjach.

Czas opracowywania: 30
Dostępne dla narodu: wszystkie.


Technologia

Energia Słoneczna - Po jej opracowaniu zbudujemy elektrownie słoneczne, niewymagające dodatkowych zasobów do swojej pracy, lecz mające mniejszą moc, niż elektrownie na ropę (20 jednostek mocy). Elektrownie słoneczne są bardzo dobrym rozwiązaniem w przypadku, gdy nie posiadamy syberytu, a nasza ropa jest na wyczerpaniu.

Czas opracowywania: 10
Dostępne dla narodu: Amerykanie, Arabowie.


Technologia

Silnik na baterie słoneczne - Wymaga wcześniejszego przebadania: Energia Słoneczna. Pozwala na instalację w naszych pojazdach baterii słonecznych jako zasilania. W przeciwieństwie do silników spalinowych, te są słabsze oraz wymagają ładowania co jakiś czas (baterie ładują się w czasie spoczynku pojazdu). Stosowane raczej na radarach i innych pojazdach wymagających lekkiego podwozia oraz małej mocy.

Czas opracowywania: 20
Dostępne dla narodu: Amerykanie, Arabowie.


Technologia

Psychologia Małpoludów - Wymaga wcześniejszego przebadania: Język Małpoludów. Gdy poznamy psychologię naszych małpoludów, będziemy w stanie użyć ich jako inżynierów do noszenia skrzynek oraz naprawiania budynków. Bardzo wygodne rozwiązanie, gdy nie posiadamy za dużej ilości osób do pracy, a musimy zebrać sporą ilość skrzynek z różnych miejsc.

Czas opracowywania: 50
Dostępne dla narodu: Amerykanie, Rosjanie.


Technologia

Agresja Małpoludów - Wymaga wcześniejszego przebadania: Język Małpoludów. Działa podobnie do Psychologii Małpoludów, lecz zamiast na inżynierów, możemy przekształcić nasze małpy w żołnierzy, dzięki temu nasze oddziały się zwiększą o dodatkowe jednostki bojowe.

Czas opracowywania: 50
Dostępne dla narodu: Rosjanie, Arabowie.


Laboratorium z rozszerzeniem Uzbrojenia:

Technologia

Rozwinięcie uzbrojenia 1 - Dzięki niemu zwiększamy szybkość broni automatycznej oraz zasięg i celność broni manualnej. Pozwoli to na lepsze wyniki ataków na pozycje przeciwnika, a co najważniejsze pozwala nam uzyskać przewagę nad nim.

Czas opracowywania: 150
Dostępne dla narodu: wszystkie.


Technologia

Rozwinięcie uzbrojenia 2 - Wymaga wcześniejszego przebadania: Rozwinięcie uzbrojenia 1. Zwiększa pole widzenia operatorów bazooki, snajperów (jak i czas działania ich pocisków nasennych) oraz pojazdów i budynków wyposażonych w wyrzutnię rakiet. Bronie i arabskie ładunki wybuchowe stają się skuteczniejsze. Zwiększa się również celność moździerzy arabskich, dzięki czemu nasze pociski nie będą tak często chybiały.

Czas opracowywania: 300
Dostępne dla narodu: wszystkie.


Technologia

Rozwinięcie uzbrojenia 3 - Wymaga wcześniejszego przebadania: Rozwinięcie uzbrojenia 1-go i 2-go poziomu. Zostaje zwiększona szybkość strzałów ciężkich dział oraz siła wybuchu arabskich ładunków wybuchowych. Dodatkowo zostaje zwiększona siła ognia rosyjskich behemotów, dzięki czemu stają się jeszcze potężniejsze.

Czas opracowywania: 600
Dostępne dla narodu: wszystkie.


Technologia

Karabin Gatlinga - Jest to bardziej rozbudowana, ośmiolufowa wersja karabinu maszynowego. Dzięki tej technologii mamy możliwość dodania jej do naszego uzbrojenia w bazie oraz na jednostkach mobilnych.

Czas opracowywania: 30
Dostępne dla narodu: wszystkie.


Technologia

Działo - Rozwija nasz arsenał o działa, dzięki temu możemy rozbudować naszą fabrykę o dodatkowe rodzaje uzbrojenia. Przy opracowaniu dodatkowych technologii, staje się bardzo potężnym atutem.

Czas opracowywania: 50
Dostępne dla narodu: wszystkie.


Technologia

Rakiety - Wymaga wcześniejszego przebadania: Działo. Technologie rakietowe są bardzo przydatne, gdy atak frontalny na bazę przeciwnika nie wchodzi w grę. Dzięki nim mamy możliwość budowania pojazdów wyposażonych w wyrzutnie rakiet, jak i instalować je w naszej bazie.

Czas opracowywania: 70
Dostępne dla narodu: wszystkie.


Technologia

Zaawansowana Metalurgia - Wymaga wcześniejszego przebadania: Działo. Ta technologia uzbrojeniowa, zwiększa naszą siłę o bardziej zaawansowane, ciężkie działa, które są najczęściej używaną bronią instalowaną na pojazdach z ciężkim i zaawansowanym podwoziem oraz na wieżach automatycznych i manualnych.

Czas opracowywania: 70
Dostępne dla narodu: Amerykanie, Rosjanie.


Technologia

Amunicja nasenna - Wymaga wcześniejszego przebadania: Celownik laserowy. To główny atut sił amerykańskich, pozwalający na tymczasowe uśpienie przeciwnika. Wyposaża naszych snajperów w amunicję wypełnioną środkiem nasennym.

Czas opracowywania: 50
Dostępne dla narodu: Amerykanie.


Technologia

Bazooka - Wymaga wcześniejszego przebadania: Działo. Wyposaża nasze wojsko w bazooki (przenośne wyrzutnie rakiet) oraz zwiększa ich obronę. Niestety bazooki spowalniają nasze oddziały (ze względu na swoją wagę). Po opracowaniu kolejnych technologii, stają się bardzo silną bronią przeciw pojazdom i budynkom.

Czas opracowywania: 50
Dostępne dla narodu: Rosjanie.


Technologia

Zaawansowana technika rakietowa - Wymaga wcześniejszego przebadania: Rakiety. Wybija nasze uzbrojenie na zupełnie nowy poziom, gdyż po jej opracowaniu możemy budować nowy rodzaj rakiet. Są to dalekodystansowe rakiety z syberytem, które zadają o wiele większe obrażenia i maja o wiele większy zasięg. Niestety ich głównym minusem jest niska szybkość wystrzału. Możemy je budować na pojazdach z ciężkim podwoziem oraz wieżyczkach.

Czas opracowywania: 70
Dostępne dla narodu: Rosjanie.


Technologia

Pojazdy Behemot - Wymaga wcześniejszego przebadania: Silnik na Syberyt, Zaawansowana technika rakietowa, Zaawansowana Sztuczna Inteligencja. Nasi mechanicy dostają możliwość konstruowania pojazdów bojowych typu behemot, które stanowią istną fortecę na kółkach. Pojazdy te nie są budowane w fabrykach, lecz na wybranym przez gracza płaskim terenie, gdyż są za duże na fabrykę i nie radzą sobie z jazdą po wzniesieniach.

Czas opracowywania: 150
Dostępne dla narodu: Rosjanie.


Technologia

Materiały wybuchowe - Po przebadaniu tej technologii, nasi żołnierze są wyposażeni w ładunki wybuchowe - potocznie zwane minami. Za ich pomocą możemy wprost pod nogami wroga stworzyć istne pole minowe, przez które nikt sie nie przedrze.

Czas opracowywania: 70
Dostępne dla narodu: Arabowie.


Technologia

Materiały zapalne - Wymaga wcześniejszego przebadania: Energia naftowa. Pozwala na wyposażenie naszych pojazdów bojowych oraz wieżyczek w najprawdziwsze miotacze ognia, o ogromnej sile ataku. Broń dobra do niszczenia wszelkiego rodzaju bliskich celów, lecz niestety posiadają bardzo mały zasięg, dlatego nie sprawdzają się na wieżyczkach.

Czas opracowywania: 50
Dostępne dla narodu: Arabowie.


Technologia

Moździerz - Wymaga wcześniejszego przebadania: Działo. To bardzo przydatna forma uzbrojenia dla piechoty. Po jej opracowaniu i przeszkoleniu żołnierzy, na operatorów moździerzy, będziemy w posiadaniu mobilnych wyrzutni dalekodystansowych. Początkowo ich celność nie jest zachwycająca, lecz po opracowaniu dodatkowych technologii, praktycznie zawsze trafiają prosto w cel.

Czas opracowywania: 40
Dostępne dla narodu: Arabowie.


Technologia

Samozniszczenie - Wymaga wcześniejszego przebadania: Materiały wybuchowe. Jak sama nazwa wskazuje, jest to technologia samozniszczenia. Pozwala ona na uruchomienie procesu samozniszczenia pojazdu w wybranej przez nas chwili. Pozwala m.in. na wysadzenie prawie zniszczonego pojazdu na budynku przeciwnika, tak aby go uszkodzić lub by powstrzymać kogoś przed przejęciem pojazdu.

Czas opracowywania: 30
Dostępne dla narodu: Arabowie.


Laboratorium z rozszerzeniem Syberytu:

Technologia

Rozwinięcie technologii Syberytu 1 - To rozwinięcie zwiększa szybkość wydobycia kryształów syberytu/alaskitu, co pozwala nam zdobyć większe ilości syberytu. Dodatkowo zwiększa wydajność elektrowni syberytowych. Bardzo przydatne rozwinięcie, gdy nasze zasilanie opiera się głównie na syberycie.

Czas opracowywania: 150
Dostępne dla narodu: wszystkie.


Technologia

Rozwinięcie technologii Syberytu 2 - Wymaga wcześniejszego przebadania: Rozwinięcie technologii Syberytu 1. Jest to drugi etap rozwinięcia technologii syberytowej, zwiększający wydajność elektrowni syberytowych. Ponadto zwiększa szybkość pojazdów, których silniki są oparte na syberycie.

Czas opracowywania: 300
Dostępne dla narodu: wszystkie.


Technologia

Rozwinięcie technologii Syberytu 3 - Wymaga wcześniejszego przebadania: Rozwinięcie technologii Syberytu 1-go i 2-go poziomu. Przede wszystkim wpływa na zwiększenie prędkości budowy bomb syberytowych. Technologia polecana, gdy planujesz produkcję bomb syberytowych. Podobnie jak drugi poziom, zwiększa prędkość pojazdów z silnikiem syberytowym.

Czas opracowywania: 600
Dostępne dla narodu: wszystkie.


Technologia

Energia z Syberytu - Dzięki tej technologii będziemy mogli budować elektrownie syberytowe, stanowiące najwydajniejsze źródła energii (60 jednostek mocy), przy czym nie wymagające dostarczania dodatkowych surowców do ich działania.

Czas opracowywania: 25
Dostępne dla narodu: wszystkie.


Technologia

Silnik na Syberyt - Wymaga wcześniejszego przebadania: Energia z syberytu. Przenosi budowę pojazdów na zupełnie nowy poziom zaawansowania. Po jej opracowaniu będziemy mogli instalować w naszych pojazdach silniki, których źródłem zasilania będzie syberyt/alaskit (nieskończone źródło zasilania). Dzięki temu nasz pojazd nigdy już nie zatrzymają się z powodu braku zasilania.

Czas opracowywania: 50
Dostępne dla narodu: wszystkie.


Technologia

Lokalizacja Syberytu - Wymaga wcześniejszego przebadania: Wykrywanie syberytu. Dzięki tej technologii, na mini-mapie zaczną pojawiać się wszystkie miejsca, w których znajduje się syberyt/alaskit. Dzięki temu będziemy w stanie stwierdzić, gdzie mogą znajdować się złoża syberytu. Co z tym związane, będziemy mogli w ten sposób zlokalizować elektrownie syberytowe przeciwnika, jego kopalnie, a nawet pojazdy z silnikiem syberytowym. Da nam to pewną przewagę, gdyż będziemy wiedzieli, kiedy będzie przypuszczał na nas atak oraz gdzie jest jego baza.

Czas opracowywania: 30
Dostępne dla narodu: Rosjanie.


Technologia

Rozszczepianie Syberytu - Wymaga wcześniejszego przebadania: Silnik na syberyt, Rakiety. To jedna z najbardziej śmiercionośnych technologii, jakie można opracować. Po jej przebadaniu, będziemy mogli budować bomby syberytowe - są one najpotężniejszą bronią w grze. Pozwala ona za jednym atakiem zniszczyć całą bazę wroga. Możemy je budować zarówno na pojazdach z ciężkim i zaawansowanym podwoziem oraz na wieżyczkach. Ze względu na ich mały zasięg i brak przydatności w obronie bazy, budowę zaleca się głównie na pojazdach.

Czas opracowywania: 1500
Dostępne dla narodu: Amerykanie, Rosjanie.


Technologia

Implozja syberytu - Wymaga wcześniejszego przebadania: Silnik na syberyt, Materiały wybuchowe. Po opracowaniu tej technologii, będziemy mogli konstruować bomby samobieżne. Są to pojazdy wyposażone w dużą ilość ładunków wybuchowych. Można je wysadzać na budynkach, pojazdach lub jednostkach przeciwnika, powodując ogromne zniszczenia.

Czas opracowywania: 100
Dostępne dla narodu: Arabowie.


Technologia

Rozkład syberytu - Wymaga wcześniejszego przebadania: Wykrywanie syberytu. Po opracowaniu tej technologii, nasi naukowcy będą mogli skazić dowolne złoże lub kopalnię syberytu, powodując skażenie niewielkiego obszaru wokół nich. W ten sposób możemy sabotować prace przeciwnika, niestety w wyniku bardzo wysokiej radiacji, bardzo często nasz naukowiec zginie na miejscu.

Czas opracowywania: 50
Dostępne dla narodu: Arabowie.


Technologia

Technologia z Artefaktu - Wymaga wcześniejszego przebadania: Energia z syberytu. Technologia ściśle związana z artefaktami, gdyż można ją opracowywać jedynie w misjach, w których się pojawiają artefakty. Opracowanie jej pozwoli nam na zagłębienie się w technologii artefaktów i poznania ich właściwości (są one zależne od tego, który z artefaktów opracowujemy). Po jej opracowaniu otrzymamy jedną z trzech technologii:

  • Zwiad - Pozwala na umieszczanie na wybranym miejscu mapy tymczasowego podglądu.
  • Detonacja Syberytu - Pozwala na zniszczenie wszystkiego, co ma związek z syberytem (pojazdów z silnikiem syberytowym, elektrowni, kopalni itd.).
  • Masowa Teleportacja - Pozwala na jednokrotne przeteleportowanie dużej ilości jednostek w wybrane miejsce.

Czas opracowywania: 100
Dostępne dla narodu: wszystkie.


Laboratorium z rozszerzeniem Komputerowym:

Technologia

Rozwinięcie komputerowe 1 - Rozwija technologię komputerową, jednocześnie ułatwiając nam pracę z pojazdami sterowanymi komputerowo. Wraz z rozwojem technologii, nie są one aż tak złe w porównaniu z manualnymi i dają się lepiej prowadzić.

Czas opracowywania: 100
Dostępne dla narodu: Amerykanie, Rosjanie.


Technologia

Rozwinięcie komputerowe 2 - Wymaga wcześniejszego przebadania: Rozwinięcie komputerowe 1. Drugi poziom rozwinięcia komputerowego zwiększa pole widzenia pojazdów sterowanych komputerowo oraz przyspiesza nasze pojazdy sterowane komputerowo. Dodatkowo w przypadku Rosjan skraca czas, jaki jest wymagany na użycie technologii Hack.

Czas opracowywania: 200
Dostępne dla narodu: Amerykanie, Rosjanie.


Technologia

Rozwinięcie komputerowe 3 - Wymaga wcześniejszego przebadania: Rozwinięcie komputerowe 1-go i 2-go poziomu. Trzeci poziom zaawansowania rozwinięcia komputerowego, podobnie jak pierwszy, ułatwia sterowanie pojazdami sterowanymi komputerowo, dzięki czemu stają sie lepsze i zwrotniejsze.

Czas opracowywania: 400
Dostępne dla narodu: Amerykanie, Rosjanie.


Technologia

Sztuczna Inteligencja - To po prostu sztuczna inteligencja, którą możemy zaimplementować w wieżyczkach, dzięki czemu będą działały bez pomocy człowieka. Pozwoli to wzmocnić twoją obronę, gdy nie posiadasz za dużej liczby osób w bazie.

Czas opracowywania: 40
Dostępne dla narodu: Amerykanie, Rosjanie.


Technologia

Zaawansowana Sztuczna Inteligencja - Wymaga wcześniejszego przebadania: Sztuczna Inteligencja. To wyższy poziom sztucznej inteligencji, dzięki niemu nie tylko możemy budować wieżyczki, ale też pojazdy sterowane komputerem (wymaga wybudowania rozszerzenia komputerów w fabryce). Dzięki temu, w czasie ataku na bazę wroga nie musimy tracić ludzi.

Czas opracowywania: 80
Dostępne dla narodu: Amerykanie, Rosjanie.


Technologia

Zaawansowane podwozie - Wymaga wcześniejszego przebadania: Sztuczna Inteligencja. Po opracowaniu tej technologii, jesteśmy w stanie budować pojazdy na zaawansowanych podwoziach. Główną cechą owego podwozia jest uniwersalność, gdyż może się ono zmieniać w zależności od podłoża, na którym jest. Wjeżdżając na wzniesienie, zmienia się podwozie z kołowego na gąsienicowe, co pozwala wszędzie wjechać, natomiast po powrocie na prosty teren, znów następuje zmiana na kołowe. Pozwala na szybkie dotarcie do każdego zakątka mapy.

Czas opracowywania: 30
Dostępne dla narodu: Amerykanie.


Technologia

Hack - Wymaga wcześniejszego przebadania: Zaawansowana Sztuczna Inteligencja. Gdy opracujemy tę technologię, nasi naukowcy będą mogli przejmować komputerowo sterowane pojazdy wroga oraz sprzymierzeńców. Dzięki temu będziemy mogli użyć pojazdów wroga do zniszczenia jego samego. Najlepiej przejmować prawie zniszczone pojazdy przeciwnika, gdyż nie atakują nas wtedy i mamy czas na wgranie wirusa do ich komputerów.

Czas opracowywania: 100
Dostępne dla narodu: Rosjanie.


Technologia

Przewidywanie materializacji - Dzięki tej technologii jesteśmy w stanie przewidzieć miejsce kolejnej dostawy z przyszłości. Będziemy mogli przewidzieć, gdzie spadną kolejne skrzynki lub pojawi się kolejna osoba. Przydatne rozwiązanie podczas gry na dużych mapach, kiedy nie chce nam się szukać skrzynek.

Czas opracowywania: 30
Dostępne dla narodu: Rosjanie.


Technologia

Teleportacja celowa - Wymaga wcześniejszego przebadania: Ograniczona teleportacja, Sztuczna Inteligencja. Technologia, która pozwoli na budowanie teleportów, dzięki czemu po wyznaczeniu przez naukowca miejsca wyjścia teleportacji, będziemy mogli się tam bezpośrednio teleportować w każdym momencie. Do teleportera pojazdy mogą wjeżdżać pojedynczo, no i niestety nie można nim przenosić behemotów, gdyż ich rozmiary są większe niż rozmiary samego teleportu. Teleport wymaga krótkiego czasu przeładowania, po każdej teleportacji.

Czas opracowywania: 90
Dostępne dla narodu: Rosjanie.


Laboratorium z rozszerzeniem Optycznym:

Technologia

Rozwinięcie optyki 1 - Rozwinięcie, dzięki któremu zwiększymy pole widzenia naszej piechoty, wszystkich pojazdów zdalnie sterowanych oraz radarów. Przeniesie się to na nasz zwiad i zasięg ataku, a przy tym też wcześniej zobaczymy, kiedy ktoś będzie przygotowywał atak.

Czas opracowywania: 100
Dostępne dla narodu: Amerykanie, Arabowie.


Technologia

Rozwinięcie optyki 2 - Wymaga wcześniejszego przebadania: Rozwinięcie optyki 1. Podobnie jak pierwszy poziom, zwiększa zasięg pola widzenia pojazdów zdalnie sterowanych. Po przebadaniu tej technologii, nasze kamery ukryte między drzewami będą miały większy zasięg, a ponadto siła zastosowanego uzbrojenia laserowego zostanie zwiększona.

Czas opracowywania: 200
Dostępne dla narodu: Amerykanie, Arabowie.


Technologia

Rozwinięcie optyki 3 - Wymaga wcześniejszego przebadania: Rozwinięcie optyki 1-go i 2-go poziomu. Dzięki niej zasięg naszych radarów oraz broni laserowej zwiększy się jeszcze bardziej, przekładając się pozytywnie na skuteczność naszego ataku.

Czas opracowywania: 400
Dostępne dla narodu: Amerykanie, Arabowie.


Technologia

Radar - Po opracowaniu tej technologii i rozbudowaniu fabryki o rozbudowę radarów, będziemy mogli konstruować pojazdy oraz wieżyczki wyposażone w urządzenia zwiadowcze, zwane radarami. Dzięki temu będziemy mogli poznać plany bazy wroga lub po prostu dowiedzieć się, co on szykuje. Instalacja radarów na wieżyczkach, pozwoli zwiększyć pole widzenia naszej obrony.

Czas opracowywania: 30
Dostępne dla narodu: Amerykanie, Arabowie.


Technologia

Zdalne sterowanie - Wymaga wcześniejszego przebadania: Radar. Technologia podobna do sterowania komputerowego, lecz w tym przypadku to nie komputer steruje naszymi pojazdami, tylko mechanik osadzony w wieży kontrolnej. Dzięki temu jeden człowiek może prowadzić nawet do 10 pojazdów jednocześnie (ilość prowadzonych pojazdów przez zależy od poziomu mechanika)
UWAGA! Każdy nowy podłączony pojazd do jednego mechanika, powoduje pogorszenie stopnia kontroli nad jego pojazdami.

Czas opracowywania: 50
Dostępne dla narodu: Amerykanie, Arabowie.


Technologia

Wykrywanie materializacji - Wymaga wcześniejszego przebadania: Radar. Po opracowaniu tej technologii, na mini-mapie zaznaczone zostaną, zaraz po ich pojawieniu się, wszystkie nowe dostawy skrzyń z przyszłości. Dzięki temu będziemy wiedzieli, gdzie pojawiają się nowe dostawy.

Czas opracowywania: 30
Dostępne dla narodu: Amerykanie, Arabowie.


Technologia

Celownik laserowy - Wyposaża naszych ludzi w celowniki laserowe, od tej pory będziemy mogli szkolić ich na snajperów. Dzięki czemu, znacznie wzrośnie ich zasięg oraz siła broni przeciw postaciom i pojazdom manualnym. Po opracowaniu dodatkowej technologii, będą mogli posiadać nawet nasenną amunicję.

Czas opracowywania: 50
Dostępne dla narodu: Amerykanie.


Technologia

Częściowa niewidzialność - Wymaga wcześniejszego przebadania: Celownik laserowy, Zdalne sterowanie. Gdy opracujemy tę technologię, nasi ludzie będą mogli stawać się niewidzialni. Niestety w tym czasie nie będą mogli ani się poruszać, ani strzelać. Każdy ruch wykonany przez postać spowoduje ponowną jej widoczność.

Czas opracowywania: 100
Dostępne dla narodu: Amerykanie.


Technologia

Laser wysokoenergetyczny - Wymaga wcześniejszego przebadania: Celownik laserowy. Do naszego wyposażenia - po opracowaniu tej technologii - dołączą efektowne i efektywne lasery. Aby je tworzyć, musimy rozszerzyć fabrykę o rozbudowę laserów. Jest to bardzo potężna broń na pojazdy i budynki, którą możemy instalować na pojazdach i wieżyczkach.

Czas opracowywania: 50
Dostępne dla narodu: Amerykanie.


Technologia

Podwójny laser - Wymaga wcześniejszego przebadania: Energia z syberytu, Laser wysokoenergetyczny. Ulepszona wersja lasera, najlepiej montować ją na kilku pojazdach jednocześnie. Po zamontowaniu na kilku pojazdach, między nimi przepływać będzie wiązka laserowa, niszcząca wszystkie wrogie budynki oraz pojazdy, które spotka na swojej drodze. Niestety podobnie jak zwykły laser jest to broń słaba na istoty organiczne.

Czas opracowywania: 50
Dostępne dla narodu: Amerykanie.


Technologia

Ukryta kamera - Wymaga wcześniejszego przebadania: Zdalne sterowanie. Technologia iście zwiadowcza, dzięki której nasi inżynierowie będą mogli instalować kamerki szpiegowskie na wszystkich drzewach. Pozwoli to na szpiegowanie przeciwników, poznawanie tras transportów, a nawet monitoring terenu wokół własnej bazy.

Czas opracowywania: 30
Dostępne dla narodu: Arabowie.


Technologia

Zdalnie sterowany ładunek - Wymaga wcześniejszego przebadania: Ładunki wybuchowe, Zdalne sterowanie. Zezwala na poznanie całkowicie nowego systemu min przeciwpiechotnych. Od teraz, po założeniu min, będziemy mogli je odpalać ręcznie. Dzięki temu to my wybieramy, kiedy eksplodować ma wybrany ładunek (standardowe miny nadal będą dostępne). Na jednego żołnierza w naszym oddziale, przypada jednocześnie tylko jeden taki ładunek.

Czas opracowywania: 20
Dostępne dla narodu: Arabowie.


Laboratorium z rozszerzeniem Czasoprzestrzennym:

Technologia

Rozwinięcie technologii czasoprzestrzennych 1 - Rozszerzenie wynalazków związanych z anomaliami czasoprzestrzennymi, ulepszające wszystkie odkryte wynalazki z tej dziedziny.

Czas opracowywania: 100
Dostępne dla narodu: Rosjanie.


Technologia

Rozwinięcie technologii czasoprzestrzennych 2 - Wymaga wcześniejszego przebadania: Rozwinięcie technologii czasoprzestrzennej 1. Przenosi na jeszcze wyższy poziom zaawansowanie wynalazków z dziedziny anomalii czasoprzestrzennych.

Czas opracowywania: 200
Dostępne dla narodu: Rosjanie.


Technologia

Rozwinięcie technologii czasoprzestrzennych 3 - Wymaga wcześniejszego przebadania: Rozwinięcie technologii czasoprzestrzennych 1-go i 2-go poziomu. Po opracowaniu tej technologii, osiągamy najwyższy poziom ulepszeń wynalazków z dziedziny anomalii czasoprzestrzennych.

Czas opracowywania: 400
Dostępne dla narodu: Rosjanie.


Technologia

Anomalie przestrzenne - Wymaga wcześniejszego przebadania: Wykrywanie syberytu, Bazooka. Dzięki tej technologii, nasze bazooki będą wyposażone w nową amunicję, która po zderzeniu z celem powoduje zakrzywienie przestrzeni. W efekcie tego jednostki organiczne i nieorganiczne (nie licząc budynków), znajdujące się w pobliżu zaatakowanego miejsca, zostają przeteleportowane na inne koordynaty. Pozwala rozproszyć liczne zastępy wroga.

Czas opracowywania: 40
Dostępne dla narodu: Rosjanie.


Technologia

Miejscowe pole tau - Wymaga wcześniejszego przebadania: Wykrywanie syberytu. Po opracowaniu powoduje spowolnienie umierania postaci - spowodowane jest to zatrzymaniem umierających jednostek w czasie, co daje nam szansę na ich uratowanie.

Czas opracowywania: 50
Dostępne dla narodu: Rosjanie.


Technologia

Jednolite pole tau - Wymaga wcześniejszego przebadania: Miejscowe pole tau. Gdy opracujemy tę technologię, będziemy mogli wyposażyć nasze wojsko w prawdziwe spowalniacze czasu, które będą spowalniały ruchy i strzały wrogich jednostek. Spowalniacze można instalować na wieżyczkach oraz pojazdach.

Czas opracowywania: 60
Dostępne dla narodu: Rosjanie.


Technologia

Ograniczona teleportacja - Wymaga wcześniejszego przebadania: Wykrywanie syberytu. Po opracowaniu tej technologii, wszystkie nasze pojazdy, które zostaną uszkodzone w czasie walki, zostaną teleportowane w miejsce, jak najbliżej składu. Dzięki temu będziemy mogli uratować pojazd przed zniszczeniem oraz jego kierowcę przed nagłą śmiercią.

Czas opracowywania: 40
Dostępne dla narodu: Rosjanie.


Technologia

Promieniowanie tau - Wymaga wcześniejszego przebadania: Wykrywanie syberytu, Bazooka. Podobnie, jak Anomalia czasoprzestrzenne, ta technologia również dodaje nowy zestaw pocisków naszym bazookom. Tym razem jednak, nie są to pociski teleportujące, a spowalniające. Działają identycznie, jak spowalniacze czasu, lecz z tą różnicą, że w tym przypadku jest to ograniczone czasowo.

Czas opracowywania: 40
Dostępne dla narodu: Rosjanie.


Laboratorium z rozszerzeniem Biologicznym:

Technologia

Rozwinięcie biotechnologii 1 - Rozwinięcie pierwszego poziomu, przyspieszające głównie pracę naukowców - w szczególności szkolenie małp oraz leczenie ludzi. Wzmacnia ono również działanie stymulantów, dzięki czemu nasi ludzie będą walczyć do utraty dosłownie ostatniej kropli krwi (oczywiście jeżeli mamy przebadaną technologię Stymulanty).

Czas opracowywania: 100
Dostępne dla narodu: Arabowie.


Technologia

Rozwinięcie biotechnologii 2 - Wymaga wcześniejszego przebadania: Rozwinięcie biotechnologii 1. Po opracowaniu tej technologii, nasze małpoludy będą sobie znacznie lepiej radziły z prowadzeniem pojazdów. Dodatkowo wzmacnia ona działanie stymulantów i polepsza biodetekcję.

Czas opracowywania: 200
Dostępne dla narodu: Arabowie.


Technologia

Rozwinięcie biotechnologii 3 - Wymaga wcześniejszego przebadania: Rozwinięcie biotechnologii 1-go i 2-go poziomu. Podobnie jak poziom drugi, polepsza kontrolę małpoludów nad pojazdami oraz polepsza biodetekcję. Po opracowaniu tej technologii, nasze małpoludy będą sobie radziły z pojazdami prawie tak dobrze, jak ludzie (ale oczywiście "PRAWIE robi wielką różnicę").

Czas opracowywania: 400
Dostępne dla narodu: Arabowie.


Technologia

Biodetekcja - Wymaga wcześniejszego przebadania: Radar. Zezwala na wykrywanie wszelkich żywych, organicznych form życia. Dzięki niej na mini-mapie będziemy mogli zobaczyć wszystkich ludzi przeciwnych stron oraz małpoludy, zwierzęta itd. To bardzo ułatwia życie, gdyż łatwo możemy sprawdzić, w jakiej liczebności jest przeciwnik lub gdzie są małpoludy.

Czas opracowywania: 30
Dostępne dla narodu: Arabowie.


Technologia

Pranie mózgu małpoludom - Wymaga wcześniejszego przebadania: Agresja Małpoludów, Materiały wybuchowe. Pozwala na przekształcanie naszych małpoludów w istne małpy kamikadze, które chodząc z dużą ilością plastiku przyczepioną do ciała, dezintegrują wszystko, na co wejdą. To powoduje, iż możemy nimi dojść do większej ilości miejsc, niż bombami latającymi i nie zostać zauważonym

Czas opracowywania: 50
Dostępne dla narodu: Arabowie.


Technologia

Stymulanty - Dzięki zastosowaniu tej chemicznej technologii, nasi ludzie, gdy zostaną ranni i będą umierali, nie padną na ziemię w oczekiwaniu na pomoc, lecz będą walczyli aż do utraty ostatniej kropli krwi (lub zatrzymania pracy mózgu powodującego śmierć).

Czas opracowywania: 50
Dostępne dla narodu: Arabowie.


Technologia

System nerwowy małpoludów - Wymaga wcześniejszego przebadania: Agresja Małpoludów. Pozwala na wykorzystanie małpoluda, jako stałego kierowcy pojazdu. To coś w stylu sterowania komputerowego, wymagającego poświęcenia jedynie małpoluda do sterowania pojazdem.

Czas opracowywania: 50
Dostępne dla narodu: Arabowie.


Author: Daniel 'zoNE' Gabryś

Posted on 2008.01.12
Last updated on 2021.04.23

  • Windows Reg Tweaker Original War Encyclopaedia
  • Original War - Kurs Edytora
  • Leksykon pojęć bezpieczeństwa